راهنماي كامل تور نوروز 99

مطالب عمومي در زمينه زندگي بهتر

راهنماي كامل تور نوروز 99

راهنماي كامل تور نوروز 99

 

مهمترين تعطيلات سال در براي ما ايراني ها، نوروز است. زماني كه 13 روز مدرسه ها و دانشگاه ها تعطيل هستند و كارمندان ادارات و شركت ها نيز مي توانند چند روزي مرخصي بگيرند. با توجه به اين وضعيت، بازار سفرهاي عيدانه كاملا داغ است و بسياري افراد و خانواده ها از مدت ها قبل به برنامه ريزي براي مسافرت هايشان مي پردازند. سفر رفتن سبك هاي مختلفي دارد. مهم است كه از قبل سبك مورد علاقه خود را بشناسيد تا بتوانيد يك تعطيلات رويايي را بگذرانيد. بعضي افراد دوست دارند همراه خانواده و فاميل به مسافرت هاي دسته جمعي بروند، بعضي ديگر سفرهاي دوستانه و ماجراجويانه را ترجيح مي دهند و بعضي نيز مي خواهند فقط مدتي را در آرامش استراحت كنند. در هر صورت، يكي از راحت ترين روش ها براي داشتن تعطيلاتي عالي، استفاده از تور نوروز 99 است.

نوروز فرصت بسيار مناسبي است براي اين كه به كشورهاي ديگر برويد و چند روزي زندگي در حال و هوا و فرهنگي ديگر را تجربه كنيد. سفرهاي گروهي و استفاده از خدمات آژانس هاي مسافرتي بهترين روش براي اين كار هستند. البته هميشه مي توانيد شخصا براي رزرو بليت و هتل اقدام كنيد اما اگر يك سفر بي دغدغه مي خواهيد، بهتر است كار را به متخصص ها بسپاريد. پكيج هاي متنوعي براي سفرهاي نوروزي در نظر گرفته مي شود. در اين پكيج ها طيف متنوعي از هتل ها را مشاهده خواهدي كرد. احتمالا از 3 تا 5 ستاره. مي توانيد با توجه به سليقه و بودجه خود گزينه مد نظرتان را انتخاب كنيد. در مورد ايرلاين ها نيز همين تنوع انتخاب را خواهيد داشت. البته بستگي به مقصدي كه انتخاب كرده ايد دارد اما در هر صورت، مي توانيد از بين خطوط هوايي داخلي و خارجي يك مورد را انتخاب كنيد.

 

معرفي تور نوروز 99

 

در سفرهاي گروهي خدمات ديگري نيز به مسافران ارائه مي شود. يكي از اين خدمات مربوط به مسئله ويزا است. اگر كشوري كه به آن سفر مي كنيد نياز به ويزا نداشته باشد، كارتان راحت تر است اما اگر لازم باشد ويزا دريافت كنيد، آژانس تمامي هماهنگي هاي لازم را انجام خواهد داد. در مواردي كه مصاحبه در سفارت لازم نباشد، حتي نيازي به حضور فيزيكي شما نيست و كافي است مدارك لازم را در اختيار آژانس بگذاريد.

يكي ديگر از خدماتي كه دريافت خواهيد كرد، بيمه مسافرتي است. حتي در سفرهاي شخصي نيز به هيچ وجه نبايد از اهميت اين بيمه غافل شد زيرا در صورت بروز هر گونه اتفاقي، از شما حمايت خواهد كرد. پس از مراجعه به آژانس، بستن قرارداد و ارائه مدارك خواسته شده، ديگر نگران هيچ چيز نباشيد و با خيال راحت منتظر رسيدن تاريخ سفر بمانيد. خدمات در حين سفر نيز ادامه خواهند داشت. علاوه بر ترانسفر فرودگاهي، راهنماي فارسي زبان نيز در طول سفر در اختيارتان خواهد بود و شما را به بازديد از مناطق ديدني خواهد برد. البته قبل از همه اين ها بايد مقصد مورد نظرتان را انتخاب كنيد. گزينه هاي متعددي پيش روي تان هست كه هر كدام جذابيت هاي خاص خود را دارند. در واقع انتخاب مقصد به سبك و سليقه خودتان بستگي دارد. برخي افراد شهرهاي ساحلي را ترجيح مي دهند، برخي مي خواهند در مراكز خريد بگردند و برخي ديگر طرفدار ماجراجويي در طبيعت هستند. در ادامه بعضي از مقاصد جذاب را به شما معرفي مي كنيم:

شهرهاي ساحلي و تفريحات آبي: ساحل بهترين جا براي استراحت و كسب آرامش است. اگر مي خواهيد مدتي را در سواحل ماسه اي استراحت كنيد، آفتاب بگيريد و غذاي دريايي ميل كنيد، آنتاليا يكي از بهترين گزينه ها است. يادتان باشد كه رژيم غذايي مديترانه اي هميشه به عنوان يكي از راهكارهاي سلامتي و طول عمر مطرح بوده است و به همين دليل، در اين شهر از رستوران هاي بسياري به اين سبك آشپزي مي كنند.

همچنين مي توانيد به باتومي برويد و در سواحل درياي سياه استراحت كنيد. شهر باتومي به داشتن معماري مدرن در كنار بناهاي سنتي و تاريخي مشهور است. البته از محيط شاد، رستوران ها و كافه هاي متعدد و شب زنده داري در كلاب ها و ساحل نبايد غافل شد!

 بازديد از مراكز خريد: وقتي صحبت از خريد در سفر مي شود، همه ما ايراني ها به ياد استانبول و وان تركيه مي افتيم! اين كشور به ويژه در زمينه صنعت پوشاك پيشتاز است و البته قيمت هاي آن نيز نسبتا مناسب هستند. خريد كردن و گردش در پاساژهاي مختلف خود به خود يك تفريح به شمار مي رود و مي تواند سبكي از سفر باشد! در همه شهرها و كشورها، مراكز خريدي وجود دارند اما در هر صورت كسي نمي تواند از لباس، شكلات، ادويه و قهوه ترك بگذرد!

تفريحات لوكس و مدرن: شكي نيست كه اگر طرفدار اين سبك از سفر هستيد بايد به دبي برويد! شهري كه نگين خاورميانه است و هر سال گردشگران بسياري را از سراسر جهان به خود جذب مي كند. هر تفريح مدرن، لوكس و عجيب و غريبي كه بخواهيد در اين شهر پيدا مي شود، از پيست اسكي سرپوشيده گرفته تا تنها هتل 7 ستاره جهان. دبي شهر گراني است و براي استفاده از تفريحات آن بايد بودجه كافي در نظر بگيريد.

جنگل، دريا و آب و هواي استوايي: براي داشتن تركيب همه اين ها، بايد به تايلند برويد. كشوري كه سواحل زيبا و جنگل هاي انبوه را در كنار هم دارد. سبك و مدل زندگي مردم در شرق آسيا تا حدود زيادي با ما متفاوت است. طبيعت استوايي را نيز در كشور خود نداريم به همين دليل سفر به تايلند مي تواند تجربه هيجان انگيز و متفاوتي باشد. در اين سفر، امتحان كردن ميوه هاي متنوع، بازديد از معابد باستاني و چشيدن غذاهاي خياباني را فراموش نكنيد!

آثار تاريخي و جلوه هاي فرهنگي: بناهاي قديمي در بيشتر شهرها و كشورها يافت مي شود اما در بعضي از موارد، حال و هواي تاريخي هنوز در شهر جريان دارد. براي نمونه مي توان به استانبول و تفليس اشاره كرد. در اين شهرها جلوه هاي زندگي مدرن كاملا مشهود است اما شهر هنوز جاذبه جادويي تاريخي خود را از دست نداده است. قدم زدن در كوچه و پس كوچه ها و تماشاي بناهايي مربوط به سال ها و قرن هاي پيش، تجربه بي نظيري است كه فقط علاقه مندان به اين حال و هوا مي توانند دركش كنند!

عنوان: معراج گشت آسمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد